-
Defunkt: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>maar wie was wie???? <HR></BLOCKQUOTE>Ach, het komt nog wel een keer...
Ik vind het altijd leuk om een gezicht voor ogen te hebben als ik praat/mail/whatever. Als jij datzelfde hebt, kun je eens kijken op (poppetje gezien, kastje dicht) daar staat een hobbysite van me, met op de eerste pagina een fotootje...
NB De comics daar zijn een kleine greep uit mijn verzameling, en die is in de afgelopen jaren grof gegroeid.
------------------
Resistentie is for tiny miets! (Borg 13:666)
[This message has been edited by Baard (edited September 26, 2001).]
-
Volgens mij ben ik een van de weinigen die deze beurs leuker vond dan die van het voorgaande jaar. Oke er waren minder stands, maar voor mijn gevoel hadden de stands die er waren een beter en vooral betaalbaarder aanbod dan het vorige jaar. Vorig jaar was ik al om 14.00 uitgekeken en had ik nog geld over. Deze keer had ik heel mijn budget uitgegeven.
Daarnaast leek het dit jaar natuurlijk een stuk kleiner dan vorig jaar omdat het Gencon er niet mee samenviel.
Oke het heeft niet meer de magie die het (soms erg zweterige) Turfschip had, waar ik in geloof ik 1989 voor het eerst de stripdagen bezocht. Maar toch was het voor mij een geslaagde dag en ben ik niet ontevreden.
------------------
-
Het verslag van Stripdagen 2001, dag 1 staat inmiddels op de site. Het vervangt de presentielijst die ik dit weekend had geplaatst.
Als je een printje hebt uitgedraaid, had je dus een vooruitziende blik! http://www.hostboard.com/ubb/smile.gif
Het verslag van dag 2 volgt met een beetje mazzel morgenavond.
------------------
Willow: "I need to sit down."
Buffy: "You are sitting down."
Willow: "Oh. Good for me."
buffy, the vampireslayer | theharvest
-
2001 was voor mij de 6e keer dat ik de Stripdagen bezocht, en ik moet zeggen dat het ook de minst gezellige keer was. Heel de gezellige atmosfeer die er in het Turfschip altijd wel was, is nu echt compleet verdwenen. De vorige jaren was het nog enigzins leuk opgemaakt, maar dit jaar dus niet.
Alle stands in 1 hal. Tussen de grote stands zat teveel ruimte, de ruilbeurs was te dicht op elkaar gepropt.
Door de afwezigheid van een paar grotere stands was het aanbod dus ook gelijk een stuk kleiner.
voor 2002 ga ik 's goed overwegen of ik nog wel ga, als het dan nog is.
------------------
From cradle to coffin shall my wickedness be your passion
-
Nog ff een opmerking aan het adres van het stripschap.
De hal waar de beurs in gehouden werd heeft het woord saai een nieuwe betekenis gegeven. En dan vinden ze het gek dat de meeste tekenaars wegbleven. Dat de meeste stripwinkels ook niet naar de Brabanthallen zijn gekomen kan ik intussen ook best begrijpen.
Kortom, doe er iets aan, doe wat leuks met die hal, leg wat vloerbedekking neer, hang wat aan de muur, zet een loungehoek neer http://www.hostboard.com/ubb/biggrin.gif, doe iets.
Anders is het wel een erg aflopende zaak zeg http://www.hostboard.com/ubb/frown.gif
------------------
"Je kunt inderdaad de wind door zijn schedel horen huilen."
Warren Ellis|Bad Writer
-
hmm kheb net et verslag zitten lezen van OH! , weet je zeker dat je dat dameskoor niet verzonnen heb? http://www.hostboard.com/ubb/biggrin.gif
------------------
"De uitslag veranderen is voor mietjes."
"Hey!" knort Warren, "dat wilde ik net zeggen!"
-bad writer-
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by krow:
hmm kheb net et verslag zitten lezen van OH! , weet je zeker dat je dat dameskoor niet verzonnen heb? http://www.hostboard.com/ubb/biggrin.gif
<HR></BLOCKQUOTE>
Ik ben getuige.... en er is geen woord van gelogen.
Peter
------------------
Are biosignatures more legible than normal ones?
-- anonymous
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Stormpie:
We kwamen BoomBoom en Unison nog tegen (het was leuk om jullie te ontmoeten, jongens).<HR></BLOCKQUOTE>
Ik dacht er net zo over! http://www.hostboard.com/ubb/smile.gif Iedereen trouwens bedankt voor zijn/haar reactie op de Stripdagen. Ik ben zojuist een klein uurtje zoet geweest met het lezen van al jullie verhalen!
------------------
OT: wie van jullie veegt zijn kont af met Alias # 1?
-
zal ik ook es een mooi schoolreisjeverslag typen?
komtie
om kwart voor 6 werd ik wakker en dat was precies 20 minuten voordat de wekker eigenlijk af zou gaan. Toen heb ik de radio aangedaan omdat ik dacht dat dan de piep van de wekker af zou gaan maar dat was dus absoluut niet zo. Eerst heb ik ontbeten, toen heb ik m'n spullen bij elkaar gepakt en vertrok richting winkelcentrum alwaar ik gepind heb. om 7:00 uur stipt stond ik bij Robert op de stoep. AAN DE DEUR WORDT NIET GEKOCHT! was de vriendelijke boodschap die als ontvangst moest dienen. Bij Robert 2 koppen koffie achterovergeslagen waarna Stefan kwam met de auto om ons naar Den Bosch te vervoegen. om een uur of negen waren we bij de Brabanthallen. en om stipt negen uur gingen de deuren open (ambtenaren?) Stefan wees mij de stand en even later kwam Peter er ook bij. Na een korte uitleg kon het echte werk beginnen, exemplaren die de dag ervoor verkocht waren moesten er weer tussen. Ondanks wat Peter zei vond ik het best leuk om te doen. om 10 uur ging de deuren voor open. binnen 5 minuten stond er een meisje bij de stand die een verzameling 'spawn the undeads' wou hebben. "deze graag" was de boodschap en ze gaf ze aan mij. ik was enigszins geschrokken, ik? moet ik dit doen (niet zo vreemd trouwens, ik stond immers achter de stand. Stefan legde mij uit wat ik precies moest doen en na het afrekenen (en de vraag hoeveel nummers er precies waren van Spawn the undead) ging het meisje weer verder, ik had zojuist mijn allereerste comic verkocht! en zo ging het ongeveer de hele dag door. heb nog een hoop internet-bekenden gezien en gesproken: Olav, Richard, Tim, Klaas en Tom. en nog wat internet-bekenden alleen gezien: Baard, Psiclaw en mischien nog een paar maar die weet ik dan niet.
voor mij was dit de eerste keer op een beurs, en dan nog meteen achter de stand ook! voor mij was het een superstrakke dag.
de hoogtepunten? het verkopen van comics, het afraden van Bendis-comics (niet altijd succesvol maar toch), de enorme informatie over comics die ik kreeg (en dan voornamelijk van Stefan, Robert en Peter).
dieptepunten? nopez, nul,nul.
ik vergeet nog een hele lading, maar toch.
------------------
"Why is he eating his Hall-Pass?"
The Principal|Calvin&Hobbes
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Sven Mesman:
Nog ff een opmerking aan het adres van het stripschap.
De hal waar de beurs in gehouden werd heeft het woord saai een nieuwe betekenis gegeven. En dan vinden ze het gek dat de meeste tekenaars wegbleven. Dat de meeste stripwinkels ook niet naar de Brabanthallen zijn gekomen kan ik intussen ook best begrijpen.
<HR></BLOCKQUOTE>
Er zijn nog meer redenen die er voor zorgen dat ook wij (COMICASA) volgend jaar niet meer terug komen.
1 ervan is de bijzonder onbeschofte en ongemanierde gedragingen van de organisatie. Het Stripschap heeft voor mij dit jaar de druppel die de emmer doet overlopen flink de emmer uitgejaagd. Mijn broer (de rustheid zelfe) is vrijdag bij het opbouwen van onze stand zelfs ontploft!! En dat zegt wat.
Volgend jaar gaan wij naar Arnhem (we gaan 13 en 14 oktober alleen even kijken hoe het is en even met de organisatie babbelen, we hebben geen tijd om daar nog heen te gaan -->megazending uit de VS is een oorzaak).
Ergens op dit MB las ik dat iemand deze beurs malafide noemde, dat is niet terecht!! Het Stripschap is niet de enige die een beurs organiseren. Strip2000 bijvoorbeeld timmert al een tijd goed aan de weg.
Daarnaast : Bezoek ook eens een wat kleinere beurs, dit zijn over het algemeen de gezelligste (--> Zwolle, Rijswijk, Houten, Valkenswaard bijv.).
R.
------------------
En dan is er koffie